Hemmadag

Jag har haft en riktig hemmadag idag. Ni vet en sådan där som jag skrivit om att jag vill ha; när jag gör saker i stil med att städa mitt rum, göra hårinpackning, spela gitarr eller sortera foton.. Städa mitt rum behövde jag dock inte, för det var så jädra städat så det fanns inte 8) Men jag har däremot sorterat alla mina utskrivna foton, från februari 07 till april 08, så nu är det bara att sätta sig och klistra in hundratals härliga bilder i albumen :P Jag tror att det är typ 700 st, så jag har att göra ett tag framöver nu.
     Jag har även spelat gitarr, ganska länge faktiskt :) Vad som däremot inte tog lång tid idag var hårinpackningen jag gjorde, men jag hade inte mer tid. Lite hjälpte den nog iaf. Nu ska jag iväg på släktkalas, så en heldag hemma blev det inte idag heller (oväntat). Det är förresten min och Ragnars dag idag!

Bilder från igår. Jag och Tina solade på badet, och jag och Julia grillade vid polisstationen ;) Genomhärliga tjejer!


♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Tina

åh såna dagar är lovely. har jag med haft fast nu ska jag iväg och fira mihaela ;)

2009-08-10 @ 18:21:47
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0