Lättsamt möte

Det gick bra idag :) När vi anlände till Sthlm började vi med lunch, och efter det traskade vi iväg till vårt skivbolag; alltså Lionheart. Där inne sprang t.ex. Maria och Bobby Ljunggren (känd låtskrivare i åtminstone schlagersammanhang) omkring, och även Sanna Nielsen som höll på att jobba i en av deras studios. Men vi pratade mest med Maria, och hon var jättetrevlig. Det var ett lättsamt möte, och det kändes egentligen bara som att vi kommit dit för att hon skulle få se att vi inte var socialt handikappade eller så ;) Vi blev tack och lov godkända allihop, haha.

Innan vi hoppade på tåget hem fick vi två timmars shoppingtid, och jag köpte en musikbok (Mera Rock och Ballader) bara för att det är roligt att ha liksom :) Det allra sista hittade jag dessutom finaste tröjan på Top Shop! Min söta kusin Elin har den, och hon passar så bra i den så jag kunde inte låta bli att köpa en jag med och hoppas på att folk tycker detsamma om mig i den ;) Bra dag hur som helst! En chailatte hanns också med :)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0