Mindre franska :(

Precis när jag satt mig på en plats i salen kom min lärare in och tittade konstigt på mig. Ja, jag hade gått fel. Och nej, jag ska inte läsa om franska steg ett. Jag ska ju läsa steg fem. Det visade sig att jag bara har en franskalektion i veckan, så den enda lektionen jag har på fredagar är idrott. Skulle vara rätt skönt att flytta på den.. Fast ändå inte, jag kan lika gärna hänga på MoP några timmar varje fredag och få saker gjorda där. Känns dock lite orättvist att spanskan har två lektioner i veckan, men inte franskan :o Men det ska nog gå vägen iaf.
Nu sitter jag hemma hos Ragnar och väntar på att han ska duscha klart. Tack vare att jag inte har sen dag idag så kan vi åka en timme tidigare till Lysekil :) Nu ska jag kila upp och göra lite matsäck åt oss mohaha. Kanske hinner jag med lite mer körkortsteori också :) Ha en jättebra helg!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0