Någon har en crush på hårinpackningar...

Jag säger då det.. Gud välsigne den som uppfann hårinpackningen! Efter frukosten imorses fick mitt hår ligga i en (ganska stor) blöt hög på huvudet med hårinpackning i, och runt högen hade jag först plastfolie och sedan en handduk. Efter drygt tio minuter kan man inte annat än att lovprisa den stackars inpackningen! Det funkar verkligen riktigt bra :) Ett bra, enkelt och egentligen givet knep för sommarslitet hår - men glöm inte plastfolien!
Lysekil var jättemysigt, för att inte tala om gårdagen! Kvällen igår var skitkul; jag och Elina ravade i vanlig ordning haha :D Vi var på Matilda Thorsells 18-årsfest, och det var jättehärligt att parta med Falköpingsflickorna igen också! Dessutom fick jag mig en trevlig överraskning när volleybollarna Katta och Sofia gjorde entré ;) Så himla goa! Skitbra kväll alltså, och uppehåll hela tiden :)
Nu ska jag byta om, och sedan tar jag bussen till Skara för att umgås med Ragnar (uttalas Räjgnör ;D). Dagen blir bra, det vet jag :)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0