Sightseeing

Idag har jag varit på sightseeing i Lidköping med herr Hellsvik! Jag har typ aldrig varit där förut, så vi gick runt och kollade lite :) Dock regnade det en del, så vi ska tillbaka en annan gång för att se mer än bara torget :P
     Skolan kändes förresten givande idag; jag kom dit för att gå med stavar i 30 minuter haha! Stackars dem som bara kan åka med åtta- och halv fyra-bussarna säger jag bara.. Vissa av mina klasskamrater bor så pass "dåligt" så att de inte kan ta sig mellan sina hem och skolan med andra bussar än dem.
     Här kommer några bilder från igår!
1. 2.
1. Elina och Hanna
2. Michelle, Hanna och Tove
 3. 4.
3. Amanda, Johanna och Mitchie
4. Bodil och jag

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elin

fint folk kommer sent och missar fotograferingen.. :P

2009-08-31 @ 22:56:54
skrivet av: Cecilia

haha så sant ;P

2009-09-01 @ 21:56:29
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0