Surpuppa!

Surpuppan till servitris fixade så att vakten eskorterade mig ut från Husaren, så nu sitter jag hemma hos Ragnar.. :P Lite ändrade planer med andra ord haha. Jag visste redan när vi beställde maten att jag skulle åka ut när det ca en timme senare blev artonårsgräns, för surtanten kollade allas leg, och vi var typ tio st! När jag senare satt ensam nere på rese och började oroa mig för det mesta som går att oroa sig för ringde jag R, och han råkade vara på väg till Skövde precis då :) Så allting löste sig, Nisse körde mig till Skara och nu ska jag lägga mig och sova och vänta på att världens snällaste kommer hem!
Trevlig kväll sett till det stora hela, och det var himla kul att få träffa några av Michelles och Elinas Skövde-kompisar :) Sen så var maten god, och Michelle var ursnygg i sin nya ljust, ljust rosa volangklänning!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0