Underbar dag

Just nu sitter jag inne på Mop, och jag kan inte låta bli att längta lite tills skolan börjar :P Det är allt himla mysigt här :) Jag och tjejerna har sett på allsången som precis tig slut, och det var riktigt roligt. Kvällens artister var Linda Bengtzing, Magnus Carlsson och Scotts, och man fick lite nostalgikänsla av de flesta låtarna kan jag väl säga haha :)
     Tidigare idag spelade vi in en ny låt i studion, och det gick så jävla bra. Jag behövde det, för det gick så himla kasst förra gången :P Men idag kändes det verkligen helt underbart att bara få stå där och göra det man älskar. Texten är dessutom fantastisk - jag kan verkligen relatera till den - så allting kändes bara kanon :)
     Om nästan en timme ska jag fortsätta kvällen med utomhusbio här i Skara; Mamma Mia blir det. För att citera Johanna: "Sjukt bra film asså!" ;) Dessutom ska jag se den tillsammans med henne och Ragnar, så det lär ju bli en bra fortsättning på denna härliga dag! Kika in imorgon, för då berättar jag lite om dagen i Göteborg igår med mr R ;)

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0