Det är bara att säga grattis!

Idag har jag i huvudsak gjort tre saker; pluggat matte, träffat Julia och skämt ut mig:
- Finns inte så mycket att säga om det, men jag har räknat haha:)
- Jag och söt-Julia hade världens mysigaste fika idag! Hur nice som helst! Det är banne mig fritid på hög nivå vill jag lova :)
- Skämt ut mig. Inför nya körfröken och alla tvåor som läser inriktning instrument/ensemble.. :P Jag skulle kasta min kalender på Elina (vi brukar kasta saker på varandra, eller mest är det jag som kastar grejer på henne, men det är liksom vår grej..), och så råkade jag kasta för högt... Vet ni vad den träffade? Den nya sånglärarens notmapp! Den föll ner på pianot, och så fick hela klassen lyssna till ett alldeles unikt ackord, och jag fick en lite halvirriterad blick från den nya läraren.. :P Piiiinsamt. Särskilt med tanke på att jag verkligen inte klunde försvara mig! Hur skulle det låta liksom; "Förlåt, det var inte meningen att kasta kalendern på din pärm - jag siktade på Elina!"... Hmm. Tvåorna lär ju tro att jag är dum i huvudet haha:P Bra första intryck, Cecilia. Det är bara att säga grattis!

Elina goes aj.

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elina

hahaha, knasfia;D du är bra söt du..lite störd ibland bara;) moahaha:P (ska jag säga)

2009-08-25 @ 22:32:01
skrivet av: Cecilia

hahaha du jag skämdes fan idag hahaha :P

2009-08-25 @ 22:48:01
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Michelle

hahahaha xD

2009-08-27 @ 12:11:17
URL: http://michellekallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0