Peppad som aldrig förr!

Sista dagen på mitt (kanske) sista sommarlov någonsin är här. Under dagen har jag tänkt att jag ska göra klart några saker som aldrig kommer bli gjorda när skolan börjat - t.ex. att fixa till ett par saker med symaskinen, rensa usb-minnen och sånt där.
Jag måste säga att jag är otroligt laddad inför att komma igång med allting igen! Den här terminen ska jag verkligen satsa på träningen, och se om det ger resultat. Jag har precis kollat höstens schema för Friskis o Svettis i Skara, jag har tänkt att jag ska börja träna där en gång i veckan :) Sen så har jag och Elina bestämt att vi ska simma en gång i veckan efter dansen med Kajsa. Det kommer bli fett kul, för vi ska vara värsta seriösa haha :D Inte för att vi (jag?) kan simma så där coolt, men vi ska ändå ha på oss baddräkt, simglasögon och simmössa och sån där skit haha. Jag har faktiskt velat simma lite för motions skull även förut, men jag har samtidigt inte velat slita på håret. (Skratta ni, men det har faktisky tagit lång tid att spara ut det.) Elina kom dock med den perfekta lösningen: badmössa. Och ja, inte bangar väl jag!
     Om skolschemat nu blir lite så som jag hoppas, kommer mitt träningsschema under hösten bli ungefär så här:

Måndag: Volleybollträning i Fkp 19-21.
Tisdag:   Friskis o Svettis i Skara 19-20.
Onsdag: Volleybolltträning i Fkp 19-21.
Torsdag: Dans med Kajsa och Timoteij 15.30-16-30, simma med Elina i Skara 17-17.30.
Fredag:   Vila.
Lördag:   Volleybollmatch (om det är hemmamatch).
Söndag:  Vila.

Det är en lite tråkig sak med hösten, jag kommer inte ha någon chans att få tid till att åka med på bortamatcherna med volleybollen :( Vi får se hur det löser sig. Men visst ser schemat i stort bra ut? :D
     Andra saker jag ska satsa på i höst är...
 
- körkortet. Någon gång i december smäller det! :D
- skolan. Särskilt engelskan och projektarbetet, men även matten, gitarren, sången och skapande verksamhet. Och allt annat med för den delen haha :P
- människor jag tycker om. Vänner, familj, pojkvän.. ;)
- ordning i mitt rum. Tro mig, det här året ska jag lyckas!
- Party! Studentåret är nog trots allt en enda stor fest ;D

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0