Världens bästa skola :) <3

Mitt schema är tämligen fullt, men helt okej ändå tycker jag. Ingen sovmorgon, utom fredagar då jag börjar 12.40, och ingen tidig dag. Men det gör mig inte så mycket. Måndagar slutar jag 16.30 eller 17.00, tisdagar 17.00, onsdagar 15.55 och torsdagar samt fredagar 15.20. Dessutom har jag två härliga håltimmar på tisdag och torsdag på 2 resp. 3 h, men det är asgött tycker jag! Tid att plugga och träna :)
Igår kväll låg jag vaken hur länge som helst igår kväll - jag kunde verkligen inte somna! Imorses vaknade jag två timmar innan väckarklockan ringde - dvs kl fyra på morgonen! Det var ungefär som att man var barn på nytt, och väntade på julafton haha :P Väl på MoP var typ det första jag gjorde att prata med Anna, som utbrast: "Det är så sorgligt att vi går i trean redan!", olch jag svarade: "Ja jag vet! Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det..!" Fast det menade jag ju inte riktigt, det är ju bara sådant man säger. Trodde jag ja! Jag kände hur mina ögon började fyllas av tårar, och jag blev minst lika förvånad som röd i ögonen haha. Någon här tycker om MoP, det är något som är säkert.
Bilden togs under de första veckorna i ettan.

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0