Zekes första spelning

Direkt efter att vi kom till Skövde med tåget igår, så hoppade jag och Elina på bussen till Lidköping! Världens sötaste killar i jeans, rutiga skjortor och svarta västar var förband till Scotts där :) De går under namnet Zekes, och det namnet mina damer och herrar, det är bara att lägga på minnet. Deras koncept är unikt; de är fem unga killar (födda -90 och -91) som lirar dansband! Ni som inte är så insatta i musikbranschen kanske inte har tänkt på det, men målgruppen för dansband är de som verkligen köper skivor! Personligen tror jag att Zekes kommer att sälja som smör i solsken, och det förtjänar de, för de är totalgrymma allihop! Dessutom är de / har de varit Moppare, och han som sjunger lead kommer från Falköping - klart vi ska hejja fram dem på deras karriär ;) Det är bara att önska er lycka till :)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0