Den femte december

Jaha, då var man arton då! Hur det känns? Rätt bra faktiskt! Ingen vidare större skillnad från i förrgår, men det känns ändå bra att veta att jag nu får ta körkort, gå in på krogen, och att jag dessutom är en hel del presenter rikare! Men det är väl det haha :) Får passa på att tacka för alla gulliga hälsningar jag fått på facebook!
     Idag har jag varit med Ragnar, och efter det träffade jag min söta vän Sofie :) Jag och hon blev bästa vänner när vi var tre, så hon var faktiskt min första bästis! ;) En riktigt söt tjej är hon allt. Nu ska jag gå upp och göra hårinpackning för att känns mig extra fräsch inför morgondagen, och så tar jag mig nog en liten bastu också. Ha det bra!

Jag, Sofia Harlin och Sofie för ett tag sen...

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0