Den fjärde december

Den fjärde december fyller jag år!!! När det är beror ju lite på när du läser det här, men det är antagligen imorgon eller idag :) Eller igår, eller kanske förrgår. Eller någon annan dag haha.
     Hur som helst så känns det riktigt bra att äntligen fylla 18! Den sista i gänget behöver from nu inte frukta att bli utkastad ;) Under hösten har jag intagit rollen som plugg-Cissi, men nu är det banne mig party-Cissi som gäller - jag längtar ut som tusan :)
     Snart är det förresten dags för uppkörning. Jag hoppas att jag klarar det :) Jag bor ute på landet, för er som inte vet, så det skulle verkligen underlätta att kunna köra själv. Jag vill, jag vill!
     Idag har jag varit i Gbg och gatumusicerat med Frida i min parallellklass. Det gick bra och var väldigt trevligt, fast det blev inte lika mycket pengar som vanligt. Men folk behöver väl dem ill julklappar antar jag :) Just nu ska jag ta och börja ladda inför skrivande stunds morgondag. Jag är lite nyfiken på vad jag kommer få i present måste jag säga.. (a)

♥ / Cecilia


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0