Den tjugotredje december

Om du är nyfiken på Timoteij; klicka här för ett litet filmklipp :)
     Vilken härlig dag det har varit! Massa snö och bra väder! Jag och Ragnar har passar på att åka snowboard bakom snöscootern! Är det ordentlig vinter gäller det minsann att ta till vara på det.

Jag kom nyss hem från en liten snabbvisit i Göteborg; jag var tvungen att byta några födelsedagspresenter nu innan vi drar iväg till Malaysia på lördag. När jag satt på tåget på väg hem kunde jag inte låta bli att må bra - jag hade en chailatte i ena handen, en äpple/kanel-muffins i den andra, jag mår bra, har haft värsta bra dagen o imorgon är det julafton. Puss och kram!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Tina

i truly miss you darling!

2010-01-08 @ 15:49:01
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/
skrivet av: Jonas

timoteij =D

2010-01-11 @ 21:52:16
URL: http://jonakz.blogspot.com/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0