Livet

När jag tänker på hur snabbt livet kan ändras blir jag nästan lite rädd. Allting är egentligen beroende av tur och tillfälligheter! Men att livet plötsligt kan ändras i en positiv riktning innebär ju dessvärre att det även kan göra det i en negativ riktning. Jag har tänkt på det extra mycket idag, och jag har nu kommit frm till att jag ska njuta så mycket jag bara kan av allt roligt som händer. Så länge ingenting riktigt hemskt händer ska jag försöka att alltid vara glad :)

När jag tänker på mitt eget liv inom en snar framtid inser jag att det kommer att bli mycket, det kommer att bli jobbigt - men det kommer också att bli fruktansvärt kul och lärorikt. Det är väl det som är livet antar jag :)

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: elin

Du är ju så klok, Cissi. Det kommer gå bra för dig det är jag övertygad om! :)

2009-12-06 @ 20:39:10
URL: http://queeneileen.blogg.se/
skrivet av: Sandra

Läste om er på svt, hade jag verkligen ingen aning om! Grattis! :)

2009-12-07 @ 13:01:37
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/
skrivet av: michelle

saknar dig syrran<3

2009-12-07 @ 14:30:44

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0