Katedrals årliga rosutdelning!

Åååh, han är jäkligt söt min favorit Sp3c:are! ;) Axel Thyresson i NTV (en mycket gullig förening på Katedral - Nu Trivs Vi) levererade rosen ni kan skåda ovan till mig på min franskalektion idag.. Faaaan vad glad jag blev :D Så himla gullig tradition tycker jag! Det förgyllde min dag, haha :P
     För tillfället sitter jag och lyssnar på slaskversionen av låten vi ska spela in musikvideo till på Malta om några veckor. Vi fick den idag, och jag gillar'n! Tur är väl det antar jag, haha :P Nu ska jag upp och packa klart, jag är sen som alltid... Men först ska jag ringa Ludvig och tacka! :) Ha ett jättebra lov alla!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Jessica

visst är det otroligt kul med rosutdelning :DD

Dt har vi med i vår skola, man blir såå glad när dom kommer ut och någon/några roser är ens :D

2009-02-06 @ 20:22:43
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 15:04:51
URL: http://ccristin.blogg.se/
skrivet av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 11:27:59

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0