Klädprovning

Jag var världens tröttaste idag i skolan. Först MoP-tid, sen Charlies teaters föreställning vid namn , och sist men inte minst ljudproduktionsteknik. Jag lade sång på Halleluja, och det gick ganska bra. Hann dock inte sjunga upp, vilket ger mig lite dåligt samvete, men resultatet blev ganska bra iaf sen. Hur som helst ska Dille mixa den nu, så det lär ju bli bra! :D Så himla kul att ha en låt med så många som sjunger; Michelle, Elina, jag, Johanna och Bodil. Riktigt skoj :) Och jag plockar gitarr också.

Efter skolan gick jag, Bodil, Elina och Johanna till studion för att kika på kläder till musikvideon. Min guuuuud vad lång tid det tog :P Sjukt lång tid! Men det var kul, och resultaten blev mycket fina! :D Känns kanon faktiskt. Imorgon blir det mer äventyr, men de berättar jag om då! Nu ska vi alla fyra krypa till sängs här i Johannas fina etta!

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: julia

vi hördes aldrig igår, hoppas inspelningen gick bra. Och ha de jättebra i Malta. puss på dig gumman <3

2009-02-27 @ 17:45:10
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0