Malta nästa!


Världens sötaste stylist Mia, Bodil och jag :)

Imorgon bär det av till Malta för att spela in musikvideo! Efterlängtat, kul och förbannat knäppt om man tänker efter :P De senaste dagarna har jag mest bara stressat runt och haft ångest över att jag inte hunnit träffa mina älskade Falköpingsflickor, och förutom det har jag hunnit med att träffa Ludvig (samt vinna över stackarn på Axis and Allies), lägga sång på den engelska versionen av vår låt vi ska filma till de närmaste dagarna och så har jag återigen beklagat mig över att tiden inte riktigt räcker till :( Det fanns en period av mitt liv då jag faktiskt hade tid; det var alltid jag som kunde anpassa mig.. En liten, liten period i början av 2:an sisådär. Det var rätt gött faktiskt. Those were the days ''/
Malta ska hur som helst bli skitkul! Dags att fokusera, packa och sova! Pussssssss

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

lovely, du klarar allt galant cissan.

saknar dig & ditt söta face!

vi ses snart, såfort du är hemma ;*

2009-03-02 @ 16:15:00
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Anonym

Stylisten påminner lite om Elina på ngt läskigt sätt :P.

2009-03-02 @ 17:44:15
skrivet av: clara

gah vad kul :D stör mig med ditt telefonsamtal så fort som möjligt. jag väntar på det snyggo! :D

2009-03-03 @ 08:51:05
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0