Sjusovarn

Aaahh jag är så trött så att ögonen nästan rullar! (Nääe, tror faktiskt knappt att pappa kunde ha sagt det bättre själv!) Och ja, jag är faktiskt en sjusovare upptäckte jag idag. Fast inte på morgonen.. nääe, vid 19-tiden så där sover jag uppenbarligen som en stock! Jag tog 18.15-bussen hem idag, och var med andra ord i stan strax innan 19. För första gången under hela min gymnasietid sov jag hela vägen fram till slutstationen. Och lite till. Therese Molin (MoP-etta, Moa Johanssons kusin för övrigt) väckte mig strax efter att bussen stannat, och jag ryckte till och utbrast "Ooooh jäklar!!", så där som jag alltid gör haha :P Hon behövde liksom inte ens säga någonting - jag fattade direkt att jag borde ha vaknat vid det laget! ;) Jag är helt lost efter tidsomställningen efter Costa Rica alltså.. Det är ju nämligen där jag har spenderat de senaste två veckorna, samt ett par dagar i New York :D Det har varit underbart kul, men jag orkar inte berätta om det nu. Kan bara nämna att jag saknat min kära vänner jättemycket!
Härlig dialog från igår:
Cecilia: Jag ska ha sex- o samlevnad imorgon! :D
Ludvig: Vad kul! ;)
Något senare...
Cecilia: Vad ska du ha imorgon förresten? :o
*Ludvig räknar upp massa tråkiga samhällsämnen*
Ludvig: Vad ska du ha då?
Cecilia: Määh! Jag ska ju ha sex sa jag ju!!!
 
Igårkväll kom Ludvig till mig, gentleman som han är! :) Han är nice. Imorses tog vi bussen 08.15, och resten av dagen har jag haft sex- o samlevnad! Det är ju så jäkla kul att ha det med klassen! Särskilt om man inte har träffat alla på över två veckor, och ännu mer särskilt om man är bäng i huvudet av trötthet. Grymt härlig dag med andra ord! Efter det hade jag gitarrlektion, och den var snuskigt bra. Förstår inte hur grym lärare kan vara egentligen? Stefan och Erica i mitt hjärta, säger jag bara! <3
De två närmsta dygnen kommer tillbringas helt i Skara, då vi ska jobba med videon i studion. Det blir till att övernatta hos fröken Pettersson - mycket trevligt, med andra ord! :D Nu ska jag gå upp och packa ner en väldans massa klädförslag inför videon. Sen som alltid - welcome to my life. Puss och hej!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0