Cissi <3 iMac!

Idag när vi satt på ljudproduktionteknikslektionen kände jag hur sjukt sugen jag blev på att fixa så att jag har en egen iMac-dator med Logic och hela köret tills nästa år... Då är det ju SS-inriktningen (sing-a-songwriter) som gäller för mig, och då kan det faktiskt vara jäkligt praktiskt! Tänk att ha en egen! Ååååh, jag börjar känna det där hemska ha-bergäret! Inte bra, inte billigt, men jäääävligt fräsch dator. Får tänka på det.
     En annan sak jag tänkt på typ den senaste veckan är om jag kanske skulle ta o flytta till Skara nästa år? Då kommer ju Mitchen dit också. Fast egentligen vill jag nog inte det - jag vill mest bara göra iordning lägeheten, och känna att jag har en, haha :P Visst är det härligt med ett sådant ekonomiskt tänkande?^^
     Vi spelade match idag förresten. Och förlåt att jag skriver så här (man får absolut inte göra det egentligen), men jag var typ bäst i världen. Nääe, inte riktigt kanske, haha, men jag blockade faktiskt bättre än vad jag någonsin gjort förr :) Det var kul! Jag vet inte hur många passaröverlägg, pet och smashar jag lyckades fånga upp! :D Asnice! Att blocka någon känns ju så jäkla mäktigt tycker jag :P Annars satt faktiskt min mottagning också sjukt bra, och de passen jag gjorde från bakplan och fram till vänsterspikern blev skitbra! Jag hade en bra dag helt enkelt. Det var riktigt kul att känna att jag kunde spela lite bra som center också :) Jag ska banne mig fortsätta som det. En dag tänker jag bli bra på riktigt! Om jag skulle få för mig att prioritera volleybollen alltså :P En dag. Kanske.
     Tyvärr så förlorade vi i femte set förresten, med 15-13.. :P Känns lite typiskt oss på något sätt. Vi hade dem egetligen så jäkla hårt (25-14 i första set), så det var surt. Jag trodde att vi skulle vinna med 3-0 där ett tag :P Men tji fick jag! Dock kändes det ändå som att vi dominerade matchen idag; vi borde faktiskt ha vunnit (a) Det var RiG C vi mötte förresten.
     Nu ska jag gå upp o sova, och imorgon är det enda som gäller skola, lite möte i studion och sedan packa, packa, packa!!!! Paniken är här.

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0