Videoinspelning

Tjo! :) Idag har vi spelat in delar av musikvideon i studion! Det gick bra, och det var kul :) Folket vi jobbar med känns verkligen helt rätta, och stämningen i vår lilla grupp är alltid prima! Mysigt må jag säga. Vi blev klara i god tid idag, så därför är jag hemma o sover redan inatt. Känns skönt med sin egen säng :)
Annars idag hade jag turen att träffa på Ludvig i cafeterian, så nu vet jag vad jag ska göra imorgon :) För övrigt är jag fortfarande sjukt trött, och så saknar jag mina Falköpingsvänner!! Dagarna efter Costa Rica har ju nämligen varit helt fulla, så jag har knappt  ens hunnit ringa ett enda telefonsamtal! Dock är jag ju hemma två veckor i sträck efter Malta, så då hoppas jag verkligen på att kunna träffa alla :) Me miss you! <3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia :)

jag saknar dina besök i volleyboll husen...!

<3

2009-02-27 @ 17:03:29
URL: http://juliettte.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0