Your Body Is A Wonderland

God kväll! Ikväll har jag tränat, och mottagningen satt bra som fan. Riktigt nice! Innan träningen träffade jag en mycket söt flicka som heter Julia :) Henne gillar jag! Vi gick till Willys och köpte frukt o macka, o sen hängde vi i Freja haha ;) Det är mysigt där. Jag gillar att bara sitta där o loda - själv är inte kul - men har man med sig t.ex. Julia så är det himla mysigt att bara sitta o titta på alla volleybollare som ilar omkring där ute på planen samtidigt som man går igenom den senaste veckans skvaller. Trevligt! Julia insåg dock ganska snart att det inte är särskilt smart att ta med mig till Freja om man vill prata med mig själv - p.g.a. att jag har så ont om tid nu för tiden hinner jag ju inte gå till volleybollägenheterna allt för ofta, o då måste man ju prata med alla dem om vad som händer.. :P Så det blir nog Lilla Blå nästa gång, trots allt haha!

En bild som Johanna tog på vårt badrum igår. Den skänker en liksom lugn tycker jag :P
 
Jag gick hem från skolan efter ensemblen idag. (Låten vi jobbar med nu kommer bli grym btw! :D) Jag var så jäkla stressad, så jag åkte hem och fixade ist. Man mår verkligen dåligt när man har för mycket att göra - jag får ont i magen. Typ. Fast det är mest bara jobbigt att veta att man kommer behöva gå o lägga sig sent kommande kväll också. Därför åkte jag alltså hem. Jag började packa inför Costa Rica (nåja, jag lade faktiskt fram 4 klänningar iaf...) och så gjorde jag min gitarr- och sångläxa. Jag måste tipsa om John Mayer som är en helt fantastisk artist! :) Underbara låtar som i stort sett bara bygger på gitarr och sång. Lyssna särskilt på Your Body Is A Wonderland och Free Fallin'.
     Idag tänker jag på Ludvig, för stackarn är sjuk :(´

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Julia

Åh vad du är söt. saknar dig redan gumman!! Ha det bäst nu för du är bäst! Puss<3

2009-02-03 @ 14:56:50
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0