Goda chokladflingor och ett makalöst korttrick

Några av mina bilder från Idas fest :) Spana förresten in hur snäll jag är mot Allla MoP-älskare!
     Nu ska jag strax gå upp o duscha och sedan sova så fort jag kan. Jag har pluggat jättemycket matte idag, och det känns bra. Visst kommer jag klara provet på fredag! Jag slutade förresten 09.25 idag. Och jag började vid 09.00.. Bara gitarr alltså :P Alla andra lärare jag skulle ha var sjuka :s Utom Erica som hade spelning.
     Imorses bjöd Ludvig mig på sådana där klotformade chokladflingor till frukost - skitgott, haha! Ett hett tips ;P Fattar inte hur mjölken kan bli så jäkla god av dem?? Det är samma som när man gör varm choklad - den är 1000 ggr godare efter att ha varit i termosen en liten stund ju.. Cecilia Kallin undrar varför.
     Idag har jag förresten blivit kanonskraj två gånger! Den första var när Rasmus gjorde VÄRLDENS BÄSTA KORTTRICK för mig - jag skrek till så att alla som satt i MoPs café fick tinitus, och sedan började jag gråta, hahaha!! Fattar ni hur jäkla grymt det var eller?? :P Om/när ni träffar honom måste ni be honom göra det för er! (Därför berättar jag inte vad som hände, för då kommer han vägra att göra det för er.) Den andra gången är hemlig, och läskig på ett helt annat sätt en det där med Rasmus. Men det ska redas ut imorgon.
     Dagens puss går till Michelle!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0