Dance

Imorses tog jag bussen vid kvart över åtta, fast att jag inte började förrän halv två. Jag hade ingen gitarr, men jag var tvungen att säga till sångvikarien (Erica spelar på Finlandsfärjan tror jag det var, med Drifters) att jag hade lite ont i halsen. Det var väl inte så farligt egentligen, men jag kände liksom att jag mest var sugen på att vara tyst, och så hade jag definitivt inte pratat upp mig tillräckligt än. Så jag satt i kafeterian och försökte plugga svenska medan jag pratade med några trevliga mop-pojkar!
     Efter lunch repade vi med ensemblen, och det var svinigt roligt :D Tyvärr var varken Bodil eller Johan där, men vi lånade in herr Warnskog på trummor, och så delade jag och JohannaHeaven's On Fire, som Bodil egentligen har lead på. Den är så jäkla kul att sjunga!!! På tal om det så tycker jag verkligen att ni borde komma på MoPs öppna hus nu på lördag. Vår ensemble ska spela Filips låt Song For Noone, The Arks låt Calleth You Cometh I och som sagt Kiss låt Heaven's On Fire. Kommer faktiskt bli grymt tror jag! :D
Efter kören idag gick jag, Elina och Johanna och köpte mat på Munken, och jag var så snäll att jag köpte Bregott! Man kan fan inte äta Lätta och sån skit - det ska va Bregott! :P Efter att ha käkat hade vi stämrep på en av de låtarna vi håller på att spela in i studion, och sist men inte minst dansade vi lite! Jag fick ont i magen av min kjol, så jag dansade runt i bara svarta tights och en vit body, men det känns liksom okej på MoP under kvällstid. Man får vara störd i huvudet liksom :) Passar mig utmärkt! Hur som helst gick det bra med dansen. Jag känner mig lite ovan att dansa liksom seriöst, men det lär väl gå över snart :)
     Nu har jag suttit och lyssnat igenom min och Johannas danslåt vi gjort på ljudproduktionstekniken som vi döpt till Dance, och det är så där härlig så att man liksom bara vill ställa sig och dansa helt enkelt ;) (Alternativt shoppa :P Det är en typisk sådan låt som skulle kunna spelas i en Monki-butik!) Nu ska jag gå o lägga mig hur som helst, och ladda inför morgondagens match i Freja B mot RIG C. Be there!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: SurrikatBiffen och Jazzpenetrator

Försök inte gömma håret på benen under strumpebyxorna!// malin

2009-01-21 @ 10:33:45
skrivet av: SurrikatBiffen och Jazzpenetrator

MVH simon och Jonas

2009-01-21 @ 10:34:02
skrivet av: Elina

Hahahaha, va du sugen på att va tyst!?;D....det händer inte ofta!XD



hahaha, aa för om man köper lätta är man idiot;D



puss på dej<3

2009-01-21 @ 19:17:23
skrivet av: ida

är du typ sångerska? :)

2009-01-21 @ 19:19:05
URL: http://iidak.blogg.se/
skrivet av: Cecilia

Surrikatbiffen och Jazzpenetrator:

jag har väl inget att dölja ;)



Elina:

haha, jo jag vill aaaaldrig prata med min pappa på morgonen (a) och JA - lätt är för puckon!!!!!

2009-01-21 @ 21:52:35
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0