Fredag juuuu!

Nu är det fredag, och en hel helg med en massa roliga grejjor väntar! :) Vad som ska hända ikväll är hemligt än så länge, men kika in imorgon så får ni veta (a) Imorgon blir det förhoppningsvis en fika på stan med fröken Mohlin och fröken Rabe, och då hoppas jag kunna passa på att investera i ett par urgulliga ljusblå tights med små blommor på från Vero Moda! Egentligen var de inte supersnygga, men de var liksom just gulliga, och de påminner mig så jäkla mycket om den tiden när jag och min söta fina underbara Sofie sprang omkring barfota på dagis i varsin ful t-shirt och tights som liknar just dessa! :P De gör mig nostalgisk med andra ord!

Bara för att det här är världens bästa bild!! Internt och fruktansvärt roligt :D
 
Idag har jag gjort min låtsnickeriläxa, och det blev skitbra. Skönt att vara nöjd med första läxan! Annars bjöd skolan på GeMu med presentation av det instrumentet vi valt att forska lite i, samt MATTEPROV!!! Det jag kunde, kunde jag verkligen. Men de svårare upgifterna vet jag inte om jag gjorde rätt på... Kanske hälften eller något, vilket betyder att jag måste plugga matte även utanför lektionstid nu i vår :( Trist.
     Ha en bra fredag allihop! :)


♥ / Cecilia


 


Kommentarer
skrivet av: Jessica

åååh, jag håller med!

världens bästa bild :D



Vilka underbara minnen<33

2009-02-01 @ 14:47:47
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: cajsa

det gör absolut INGENTING cissi :)

vi fixar en dag såfort du är hemma <3

2009-02-03 @ 14:42:12
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0