Huvudstaden nästa!

Nu har jag suttit här och slitit hela dagen med den där förbannade naturkunskapen *arg som faaaan*, men nu är jag iaf äntligen klar! Idag inhandlades underkläderna, och nu ska jag bara upp och packa, sedan är jag klar att åka! Just det - åka! Det är ju nämligen imorgon jag, Bodil, Elina och Johanna åker till Stockholm med Kristian och Dille för att fotograferas med vårt "projekt"! Kommer verkligen bli hur roligt som helst, och jag kan inte sluta tänka på det! Jag berättar som sagt mer när jag kommit hem sen! Ha det kanon, nu ska sova (efter att jag packat alltså) för jag får ju inte se trött ut på fotona ;)
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: ERRKAN OCH SIMON

PARTY!!!!!!!!!!!

2009-01-10 @ 01:44:43
skrivet av: Cecilia

hahah ALLTID ;D

2009-01-10 @ 22:18:10
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0