Just nu


Just nu sitter jag o lyssnar på filmerna från gårdagen. Det var ju nämligen öppet hus på MoP, och därmed ett speltillfälle för vår kära ensemble :) Vi öppnade med Song For No One som vår egen Filip Lindholm skrivit, sedan fortsatte vi med Heaven's On Fire som Bodil fullständigt rockade loss på :D Vi avslutade med The Arks Calleth You Cometh I, och den gick också bra :) Jag hade även sånglektion under dagen, och jag sjöng Warwick Avenue. Spana in filmerna om ni är nyfikna!
Annars sitter jag, Bodil och Elina o väntar på att få komma in i studion för att höra resultatet av dagens inspelningar :) Det blir en sen kväll idag, men vi hoppas på att snart få traska hem till Johanna för att sova några timmar.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Dagge

Herregud! Byt trummis!

2009-01-26 @ 16:53:04

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0