Längtan efter vår

Ja, nu börjar den verkligen bli möjlig att tas på. Jag pratar förstås om längtan efter våren! Butikerna fylls med blommiga, sommarlätta och färgglada plagg som skriker ut att snart, snart är det sommar och sol igen. Igår när jag åkte hem på bussen ägde ett sådant där riktigt solskens-tillfälle upp. Och då menar jag bokstavligt talat! Plötsligt kände jag solens strålar värma i ryggen där jag satt lutad mot fönstret, om än bara för några minuter. Solen var där iaf, och passade på att kika fram en liten stund mellan alla moln. Lycka kallas det visst.

Jag är fortfarande svag för blommigt!

Fatta hur mycket jag längtar till Costa Rica eller? Snart slipper jag det kalla vädret, skolan och alla krav, om än blott för ett par veckor!
     Idag har jag, förutom att ha längtat utomlands, först gått i skolan, och sedan hade jag, Bodil, Elina och Johanna vår andra danslektion med Kajsa. Jätteroligt, och det känns som att man börjar komma in i det iaf lite.. :) Efter en timme i danssalen var det studion som gällde, och där provade vi tonarter och så inför låten som vi ska spela in på söndag. Det är den vi ska spela in video till på Malta :) (Tusen gånger förlåt för att jag skriver om det, men jag vill trots allt kunna berätta lite här på bloggen om vad som verkligen händer i mitt liv, och just nu känns vårt "projekt" tämligen viktigt och aktuellt för mig. Så om ni inte vill veta får ni nog faktiskt helt enkelt ta o sluta hjälpa till att hålla uppe min läsarstatistik här..) Efter studion traskade jag och Johanna till Munken och köpte en chiabatta att dela på och så festade vi till det med ett paket riskakor ;)
     En sista grej innan jag gör mig redo för tidigt sänggående: imorgon är det fredaaaaaag!!! :D

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: NAVAS

Dansklippen på mig ifrån ROCK-DANSSHOWEN har varit superpopulära, nu har jag lagt ut MINA FAVORITER & dom bästa. N'JOY! :)

2009-01-23 @ 21:12:23
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0