Ludvigs födelsedag :)

God kväll :) Jag sitter hemma hos Ludvig, som fyller 19 idag :) Stor pojk. Snäll också. Jag har blivit bjuden på hemmagjord thaimat (älskar't), och innan vi gick hit var vi på MoP en sväng o så hjälpte han mig med lite matte! Bra kille alltså :)
     Jag har faktiskt varit lite duktig idag; jag har pluggat lite matte iaf (a). Den här veckan ska bli min koncentrationsvecka i matte mohaha :P Jag är så illa tvungen. Jag blev hur som helst överlycklig idag på mattelektionen.. Lisa sa att vi får ha med oss formelblad till provet!!!!! Då ska det väl fan inte vara några problem :P Det är ju inte själva matten som är svår - det är bara jobbigt att komma ihåg när man ska använda allt och så. Så jag är inte lika stressad längre :)
     Nu ska jag läsa lite franska, men först: några bilder från Öppet Hus samt Idas fest!
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0