Blodtrycksfall, tidsbrist och en rolig volleybollmatch

Usch! Idag var jag tvungen att gå hem från skolan, för jag typ halv-svimmade nästan hela tiden. Jag svimmade absolut inte - det har jag aldrig gjort i hela mitt liv - men det svartnar liksom för ögonen och så blir jag yr så att jag måste sätta mig ner eller stå still och hålla i något. Jättejobbigt! I vanliga fall brukar jag bara få det när jag reser mig upp för snabbt, men igår och idag fick jag det nästan vad jag än gjorde; helt plötsligt när jag gick upp för trappan, om jag sträckte på mig, om jag räckte upp handen osv. Ganska obehagligt faktiskt, iaf om man är trött och har mycket att göra. Det stressar mig att jag kommer vara tvungen att läsa igen så mycket när jag far och flyger nu i vår, och så är jag väl lite orolig för vissa saker med vår musikgrej, jag har matte b-prov om en vecka och jag vet inte vad jag kan, och så är det massa folk jag vill träffa som jag inte sett på jättelänge! Vart tog tiden vägen? Var det inte jag som bara för någon månad sedan var så stolt över att jag för en gångs skull hade tid? Den är hur som helst borta nu :P
     19.00 hade vi match idag, mot RiG C. Jag ville vara med, och jag tänkte att det nog skulle gå bra eftersom jag varit hemma och sovit i en timme. Det gick bra också, fast jag var lite vimsig och frånvarande i början, men tro det eller ej: jag spelade faktiskt ganska smart mohaha! Mina korta servar satt jättebra, jag fick 100% utdelning på mina backspikes, jag blockade flera gånger, och jag missade faktiskt bara i försvar en enda gång (!)! (Två gånger, om man räknar med en boll som kom mitt emellan mig och Krause (a)) Och då spelade jag ändå hela tiden, så jag är nöjd! Det var kul dessutom. Vi spelade fyra set, varav vi tog ett. Fast ärligt talat bryr jag mig inte så mycket :P Det är bara väldigt kul att spela, och få lite bra match. Att vinna är bara ett plus :)
     Nu funderar jag på om jag ska göra min svenskaläxa, eller om jag ska sova.. jag kanske kan göra den på bussen och håltimmen imorgon? Jag måste sova faktiskt. Hoppas alla haft en bra dag!

<-- Spana in den snygga klänningen till vänster - it's mine, mohaha!!! ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0