Mitt i ett äventyr

Någon börjar bli lite stressad. Imorgon är det sista dagen att jobba på NK-grejjen, och jag har inte gjort ett skit på den idag. Dock har jag ju åkt skridskor :P Imorgon efter skolan kan ni bege er till Lindex om ni vill springa på mig, för där ska jag handla hudfärgade underkläder inför helgens fotografering ;) Vår lilla grupp, eller vad man ska kalla det, drar nämligen iväg till vår kära huvudstad för en trevlig liten vistelse, och en av stylisterna har sagt till oss att vi behöver just hudfärgade underkläder (att ha under kläderna vi ska ha på oss alltså).. Jag kommer berätta lite om detta äventyr när vi varit där, så kika in på söndag vettja! ;D
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jessica

gud va kul gumman:D är sååå stolt över dig:D lycka till i sthlm! :D

2009-01-08 @ 11:38:47
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Elina

hahahah;D det lät som att vi ska fotograferas i ENDAST underkläder;P hehe^^ska bli jävligt kul!!:D

2009-01-08 @ 17:41:53
skrivet av: Cecilia

hahaha oj då det tänkte jag inte på haha :P jag fixar till det ;)

2009-01-08 @ 17:49:23
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0