Ömsesidig kärlek


Dagens puss går till Klara som fyller 18! :) <3
 
Idag har jag tränat magmusklerna riktigt ordentligt, då de har fått ta skada av himla mycket skratt ända sedan jag läste tidningen imorses, annars har jag pluggat matte samt shoppat en massa skor idag! Mamma sms:ade mig om att EuroSko hade 70% rea, så givetvis tog jag en tidigare buss hem för att hinna dit innan stängningsdags, mohaha! ;) Det är i rea-stunder jag är lycklig att jag har storlek 41 på mina skor. Jag är iofs det annars också; klart man vill stå stadigt på jorden liksom^^, men jag är lite extra glad när jag ska kika efter skor på rean.. I min storlek finns det nämligen alltid många par skor att välja mellan :D Idag köpte jag - läs och häpna - fyra par! FYRA!!! Fatta lycklig man blir då eller? :') Ett par svarta lackklackskor, ett par jättehärliga ljusbruna och ganska låga uggs (<3<3<3<3), ett par skinnstövlar som var jättesköna och snäppet sportigare än de jag har nu (dock ändå inte sportiga) och sist men inte minst ett par högklackade skinnstövlar! :D Alltihop för mindre än vad bara uggsen hade kostat från början ;) Wiiiihooo!
      Jag älskar rea. Och vet ni vad det bästa är? Rean älskar mig också! ;D <3
När jag precis kom in i affären träffade jag Frida, som även hon fyndat sig ett par skor. Efter att ha önskat mig 'lycka till på rean!' gick hon ut, och när jag sedan kom ut därifrån såg jg henne igen. Hon såg dock inte mig, men om hon hade gjort det... Ja, då hade hon nog tyckt att jag kanske haft lite väl god lycka där inne - tre stora påsar liksom, haha! :P

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

Hahaha, skön va gött!!;D du kan ju alltid ge ett par till mej om du vill!:)

2009-01-29 @ 08:36:40
skrivet av: frida

gud så gött för dig :D

nästa gång kanske det är din tur att önska mig lycka till?;D

2009-01-29 @ 17:53:40
skrivet av: Cecilia

hahaha ni två är roliga ;) haha :D

2009-01-29 @ 19:01:33
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0