På resande fot

Åååååh fatta glad jag är eller?! Det här kommer bli bästa våren någonsin!!!!! En vår bestående av resor, resor och återigen resor!!! :D Egentligen talar jag om hela första halvåret, men sak samma :P Först bär det iväg till Costa Rica i två och en halv vecka med familjen, sen blir det Malta i några dagar endast en knapp vecka efter att jag kommit hem från Sydamerika, två veckor efter hemkomsten från Malta blir det Frankrike med franskaklassen, och sen efter skolavslutningen i juni bär det av till Golden Sands i Bulgarien med världens bästa Fkp-brudar :D <3 Fatta jag är lycklig eller?! Livet leker och jag kunde knappast ha njutit mer.

Costa Rica

Malta

Frankrike (inkl. Paris)

Golden Sands, Bulgarien
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jessica

FAN VA KUUUUUL :DDDD <3333

2009-01-13 @ 08:18:44
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: Gbg Klara

Najs cisssssi ! :D puss

2009-01-21 @ 10:15:11
skrivet av: Cecilia

Haha ja rätt nice faktiskt! :P

2009-01-21 @ 22:08:21
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0