Rules by Cissi

Igår begav jag mig till Skövde över dagen för en behövlig liten pratstund med min älskade vän Elina! Hon är så jäkla bra den tjejen alltså. Helt otroligt <3 Vi hann förutom att prata med ett doncen-besök samt lite shopping =) Jag hittade ett par höga shorts med paperbagwaist från Rules by Mary, och så blev det lite underkläder från Gina. Impulsshopping makes me feel good!
     Idag har jag varit duktig och pluggat lite naturkunskap, dock har jag jäkligt mycket kvar, och jag vet inte när jag ska få tid att göra den? Matten måste ju också göras.. o så idrottsteorin.. Hur som helst åkte jag hem till Jess nu ikväll, där hon, Ida och Klara satt o höll på att planera en resa med vårt gäng i sommar :D Lär bli sjukt kul!!! Jag hoppas verkligen att alla kan åka typ direkt efter skolans slut, för jag kan varken juli eller augusti ju.. Jag saknar mina brudar, och en semesterresa fylld av sol, bad, shopping och fest tillsammans med dem skulle inte sitta helt fel!
     Nu ska jag nog faktiskt basta lite, passa på att göra hårinpackning. Jag har nämligen llite ångest sedan nyårsnatten - har nog aldrig haft så risigt hår som då!! Jääääävlar vad lång tid det tog att få ut det igen, och vad ONT det gjorde!!! Man ska inte gå o lägga sig med sprejjade lockar präglade av en festkväll haha :P

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Lisa

haha, det där med risigt hår efter sprayade lockar på nyår känner jag igen, det gjorde riktigt ont att få ur de tovorna säger jag bara! Stört snygga shorts också!

2009-01-03 @ 23:04:08
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
skrivet av: Warnskog

Nice hörru du ;)

2009-01-03 @ 23:09:51
skrivet av: Elina

Du är bara föör snygg!:D <3

2009-01-04 @ 00:29:13
skrivet av: Cecilia

Tackar, tackar Simon! :)

2009-01-04 @ 13:30:03
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Cecilia

Isf är vi två Elina ;) <3<3

2009-01-04 @ 13:30:36
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: jessica

Kommer bli jääääävligt kul! vi åker i början av juni baby;)

2009-01-04 @ 13:42:24
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0