Min drömdag

Hejhej! I söndags kom min snygging hit och höll mig sällskap. Vi pluggade internationella relationer, matte, naturkunskap, vi såg lite på TV och så åkte vi skridskor på min mormor och morfars damm! Och som om det inte var nog att hinna med så fikade vi med dem efteråt också. Vi äro mycket effektiva vi (höhö^^)
     Igårkväll tog vi bussen till Skara, och så skildes vi åt och jag möttes upp av Johanna. En annan snygg människa i mitt liv. Vi gick till Munken för att handla lite grejjor till våra extremt goda varma mackor vi snart skulle göra. Den här gången kände jag mig som en riktigt bra övernattningsgäst - jag diskade allt, betalade maten, hade med mig egna lakan (det har jag iofs alltid, men ändå) och dessutom hade jag tagit med mig några "Tack-presenter" ;) Och gissa vad dessa var? Jo, världens bästa! Ett paket med God Morgon tropisk fruktjuice, ett paket med blåa riskakor (ni vet de där goda med smak av gräddfil och lök? Man får äta sådana när man är med kompisar faktiskt!), och en påse med aaaassega Dumle-kolor! *stolt* Visst är jag allt bra snäll ibland? När jag vill så kan jag liksom haha ;)
     Idag har vi alltså varit och jobbat i studion; jag, Bodil, Elina och Johanna. Det var kul, men det kom lite olägligt då jag egentligen måste göra klart NK-tentan.. Men det gick bra hur som helst, och det blev ju inte så sent att jag inte kom hem iaf.

En härlig bild från i somras på (fr.v.) Mitchen, Klara, mig och Eric! :)

Nu är det dags att gå o lägga sig, men först: Min dröm om hur morgondagen ska bli ser ut!
♦ Jag ska vakna av mig själv och vilja gå upp kl 9.
♦ Jag ska äta en asgod frukost.
♦ Jag och så många som möjligt i min familj ska åka ut till min mormor och morfars eller min morbrors damm för att åka skridskor. (Ett plus i kanten om vi fikar efteråt och ett till om mina skridskor varken dödar mina fötter eller mig!)
♦ Det här kommer aldrig att hända, men ändå: Grilla korv ute - som lunch.
♦ Åka på tur med snöscootern (let it snow!), och ta med varm choklad - bara för att det är så mysigt.
♦ *Nu har det blivit mörkt*  Jag skriver klart NK-tentan (som blir hur bra som helst) på typ en timme.
♦ Jag åker in på sång-uppdelnings-möte inför en konsert jag ska vara med i i höst, och det tar inte för lång tiiid.
♦ Jag kommer hem och äter middag samt skriver världens bästa blogginlägg.
♦ Jag går och lägger mig senast kl 21 (helst 20 egentligen).

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: olsson

1. du är en lögnare!;)

2. lycka till med allt det där o dessutom vara klar till 20.00!(du kommer aldrig lyckas):P

2009-01-07 @ 00:22:28
skrivet av: Cecilia

1. Jaså det säger du? men hur vet du att det är dig jag skriver om, om jag får fråga? ;P mohahahah! (för att inte vara så ond: okej, jag är en lögnare (a))

2. Haha tackartackar! som du vet har jag ju iaf lyckats med skridskorna än så länge - jag är på god väg alltså ;) btw, varför är du så ond helt plötsligt? you're supposed to believe in me juuuu haha

2009-01-07 @ 15:52:20
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0