Tiden är linjär

Näääääe, nu är det sent IGEN! Jag fattar inte vad jag gör? Helt plötsligt är det natt, utan att jag knappt gjort någonting! Visst, först var det skola till 17, sen gick jag, Mitchie, Bodil och Elina och invigde Nockes (nyrenoverat café i Skara med samma ägare som Rådhuscafét i Skövde). Mycket trevligt som alltid med dessa flickor :) Efter det skulle jag egentligen ha åkt o hälsat på min mormor, men min mamma föreslog att vi skulle göra det en annan kväll istället, så då åkte jag hem. Det enda jag gjort här sen 19 har varit att äta, plugga lite franska och engelska samt pratat med Tina och Julia i telefon. Vart fan tog de timmarna vägen? :s Nu ska jag hur som helst sova, för om jag stannar här längre lär väl de kommande timmarna också försvinna på ett litet kick.

En vacker bild från Malta får symbolisera att jag längtar utomlands så mycket att jag nästan dööööör!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0