Våga Vägra Bär-Väskor!

Då var det dags att ge sig iväg igen för mig! Nästa station blirr Skara, för jag ska hälsa på min snygging :) Min lilla rullväska är (snart) packad och klar (jag föredrar att göra allt i sista minuten), och min pappa kommer strax hem för att skjutsa in mig till staden. Rullväskan ingår förresten i mitt nya projekt VVBV:Våga Vägra Bär-Väskor! Jag hatar bär-väskor, så därför använder jag numera nästan alltid rullväskor *stolt och minst sagt nöjd över initiativet* Utom om jag ska ut och det räcker med en liten kuvertväska eller något liknande, eller om jag ska till skolan, för då är det min Fjällräven Kånken som hänger i fortfarande :)

En av få tillåtna bär-väskor (som jag älskar) <3

Nu har jag precis sjungt och spelat lite gitarr (läxor), och nu tänkte jag försöka hinna äta lite sen lunch innan jag drar iväg. Ha en bra kväll!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0