Volleybollspelare lär ut hur man tar bra bilder

Bildtext:
"Så här skall det se ut. Ja, åtminstone om man får tro spelaren med ryggen mot kameran, Falköpings VK:s Cecilia Kallin, som i en blogg på nätet ondgör sig på bilder i tidningen där hennes ansikte syns. Bättre med ryggtavlan, anser hon. Vad tycker övriga läsare av "Spalten"?"
  
Huvudtext:
   "Redaktören av "Spalten" är en person som ständigt försöker lära sig nya saker. Ibland med framgång, ibland med lite mindre framgång. Och med mindre framgång menar jag t.ex. det här med att spela bowling.
     Nu till något roligare, nämligen att jag lärt mig att fotografera volleyboll på rätt sätt. Vadå, undrar ni? Ja, egentligen undrar väl jag också, men enligt en blogg på nätet, skriven av Cecilia Kallin i Falköpings VK, är det i alla fall så. Jag tackar för åsikten, Cecilia, och publicerar här det aktuella blogginlägget.
     "Morgonläsning. Nämeeeen! Titta vad jag satt och läste under min frukost! Äntligen har Olof Darius på FT (skribenten samt fotografen) fattat att man ska ta bilder bakifrån på hemmalaget!
     Jag gillar inte riiiiktigt när halva sportsidan täcks av en stor bild på en grimaserande mig samtidigt som jag slår... Haha, man kan ju vara vackrare!
     Allra värst var det den gången när han tog med en bild på vilken jag slog i nät! Bollen syntes tydligt i nätet, och rödfejjiga jag, dessutom med fult uppsatt lugg, höll på att landa samtidigt som jag gjorde en av mina abolut snyggaste grimaser.. ;)
     Bildtexten slutade med något i stil med '...men tyvärr gick bollen i nät.' Nähäää? Det kunde man ju inte förstå utifrån bilden, haha!
     Hur som helst är jag nöjd med dagens bild :P FT har gjort framsteg!"

     Hmm... undrar om man ska försöka med samma taktik i andra idrotter, alltså passa på att ta bilder när idrottsmän och idrottskvinnor vänder ryggen till. Får fundera på det."


♥ /
Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

2009-01-28 @ 20:25:14
skrivet av: Elina

HAHAHAHAAHHAXD shit va roligt eller!!;P

2009-01-28 @ 20:25:58
skrivet av: Cecilia

HAHAHAHAHA jag veeeet!! SÅ jävla roligt hahaha ;D

2009-01-28 @ 20:28:14
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: fanny

hahahahahhaa jag dör fan va kul :D

2009-01-28 @ 20:42:17
URL: http://fannyekholm.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0