Första dagen på nya jobbet

Idag har jag varit och "prov-jobbat" hos Florence för första gången. Det var riktigt roligt! Jag är säker på att det kommer passa mig; både själva arbetet och dess tider. Igår jobbade jag också, fast i studion. Vi håller på att förbereda oss inför allsången i Skara nu på onsdag. Då hoppas jag att ni kommer och lyssnar, för då ska vår tjejgrupp spela och sjunga två låtar :)
Jag kom förresten hem sent inatt, jag trodde jag skulle dö av trötthet på bussen på vägen hem! Jag och Elina var på Bodils o Robins fest i Skara, och eftersom det var natt var jag tvungen att åka via Skövde hem. Jag var så trött att det kändes som att det tog upp emot sju evigheter att komma ända hem :P Om jag ska skriva om lite roligare saker så har jag kommit på att Milows version av Ayo Technology är sjukt grym. Åhhh, vad bra den är! Om man lyssnar på texten inser man att varenda liten rad handlar om sex. Jag måste bekänna att jag tycker att den är riktigt.. cool typ. Hela tolkningen är banne mig fantastisk. Bör dock tilläggas att videon är en stor besvikelse - äcklig ju! (Och då menar jag inte porrig, utan äcklig.)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0