Den lilla svarta, höga klackar och lockigt hår

Hej! Om ca tio minuter åker jag med min bror in till Falköping, och där ska jag efter en stunds väntan (!) hoppa på tåget till Skövde. Jag och mina brudar ska ut på rave ikväll igen 8) Det blir party i en av Sveriges allra bästa städer kvällen till ära - Skara ;) Vi är bjudna till mycket trevlige och snälle Carl Hassellöf, och jag tror att det kommer bli en jättebra kväll. Som grädde på moset har jag bokat sovplats hemma hos allas vår underbara fröken Thorsell inatt ;) Lär ju bli en lyckad kväll - jag sade ju det!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Tina

cissi jag hoppas du fick mitt sms om att det inte blir ngt ikv och ist ihop med jessica och emma nästa lördag? :)

2009-07-18 @ 06:30:40
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0