Det kallas humor

Någon (vet inte vem det är) håller ständigt på och terroriserar mig med jobbiga sms. Ni vet sådana där som kräver att man ska göra någonting för att inte få otur i si och så många år, eller för att ingen nära ska dö eller sådan skit. Man är ju nästan tvungen att göra det som står, jag menar, schysst att riskera att någon nära dör imorgon.. :P Hur som helst fick jag ett sådant här sms nyss, och ni måste väl ändå erkänna att jag har humor..?

Cecilia till någon:
1.vem är du?
2.Skickar du någonsin något mer "gör-du -inte-detta-får-du-otur-sms" till mig så kommer du ha otur i allting; kärlek, vänner, ekonomi, spel, och allt annat; i resten av ditt liv!! :o


♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0