En cooling och ett par sjukt snygga trosor

Idag har jag träffat min cooling (bilden) Julia! Vi satte oss på Lilla Blå, pratade om sommarens alla äventyr och bekände alla våra synder (inte för att vi har begått några alltså (a)). Efter en macka, en chokladboll resp en snickerskaka och en paj (vi är oss lika, haha) kikade vi in på Lindex. Igår såg jag nämligen världens coolaste trosor i ett av deras skyltfönster i Gbg!! Där var de slut, men här fanns de kvar :) Jag tänker dock inte förklara hur de ser ut - större delen av ni läsare skulle nämligen inte förstå hur sjukt snygga de är, haha ;P
Jag har haft en jättehärlig dag hur som helst! Förutom att träffa Julia har jag även gjort min egen sommaralmanacka ;) Jag lägger in en bild på den senare ikv, måste bara få den klar först :P Glad sommar på er alla!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: julia

haha, du blev klar idag alltså? :D

Du får ha det toppen nu! Kommer sakna dig jättemycket sötnos <3

puss på dig!

2009-07-02 @ 20:20:52
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0