Jag jobbar på

Shit, så här trött har jag inte varit på länge! Det blev sent igår; det var rätt skönt i vattnet måste jag säga! Och det regnade inte. Jag är lite stolt nu, för Ragnar tog med mig på upptäcktsfärd runt Skara. Jag har nu insett att denna stad är mycket större än vad jag trott; det finns nämligen ett bostadsområde som heter Skaraberg och det är enooooormt haha :P Sjön låg bortanför Eggby någonstans, så nu fick jag reda på vart det är också. Tydligen var jag dock lite smått dum i huvudet som inte hört talas om Flämslätt (eller någonting liknande :P), men annars gick allt som smort. (Alla Falköpingsbor som någon gång hört talas om denna mycket kända badplats kan gärna ta och slänga in en kommentar ;P)
     Idag har vi återigen jobbat i studion. Med dans-Kajsas hjälp fixade vi koreografi till låten vi ska spela på onsdag (det blev bara en låt i Skara), så nu ska jag alldeles strax öva på den. Vi har även valt kläder inför våra scenframträden i veckan samt tills vi ska fotograferas i mitten av nästa vecka :) DET ser jag verkligen fram emot!
Efter studiojobbet traskade vi oss bort till Nockes café, och där bjöd alldeles för snälle (MLP-)Alexander oss på fika :) Det blev en trevlig stund där, och sedan när det var dags för Bodil och Elina att dra hem så träffade jag min fransman lite ;) Det blev bara en kort stund idag, men det gjorde inget. Inne på busstationens väntsal träffade jag förresten Ludvig, och det var kul! Honom saknar jag :) Man ser ju honom aldrig längre.
     Det har alltså varit en bra dag, även fast jag varit alldeles för trött för att orka med allting. Nu ska jag träna på vår koreografi, sedan gå och städa upp lite i köket, sedan prova ut de sista kläderna till fotograferingen och allsångerna, och efter det vill jag bara sovaaaaa. Hoppas ni njuter av sommaren allihop! :)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0