Kanotpaddling

Efter några timmars rep inför morgondagens performance på allsången åkte jag och Bruno iväg till Herrtorps Qvarn för att paddla kanot! Himla trevligt måste jag säga. Det var rätt fint där. Det gick bra att paddla; de enda s.k. incidenterna var att...
1. ...vi åkte in i äckliga spindelägg som hängde i träden.
2. ...jag var nära att trampa ihjäl en minigroda.
3. ...vi paddlade förbi en simmande orm.
4. ...jag ramlade i till hälften när vi hade yoga-battle.
     Ang den sista punkten så insåg Bruno att han skulle förlora utmaningen, så han gjorde så att båten började gunga. Så där stod jag på ett ben, lutandes framåt i den stackars lilla instabila kanoten!
Dagen har alltså varit bra, men jag är himla trött nu. Jag ska gå och lägga mig så snart som möjligt och så funderar jag på att börja bli lite nervös inför morgondagen? Men vi får se hur det går med det.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Tina

som ni vet ska ju jag ha lite mer firande med mina allra närmaste på lördag. det blir halv åtta hemma hos mig. ha med dig lite alkoholförtäring om du är sugen på det och ett glatt humör så bjuder jag på resten! :)

2009-07-16 @ 14:59:33
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0