Lite bråttom

Jag tror knappt aldrig att jag skrivit så här fort.. Jag har lite bråttom förstår ni! Om exakt 3 minuter måste jag börja gå mot bussen, annars missar jag den.. Och jag har inte ens tagit på mig kläder än haha :D Idag har jag repat med tjejerna inför morgondagen, och så har jag provjobbat lite mer hos Florence. Nu ska jag alldeles strax traska iväg med min lilla resväska för att ta bussen in till Falköping, och sedan vänta på min anslutning mot Skara i ungefär en och en halv timme.. :P Ingen höjdare, men jag kan behöva den där timmen till att bara ta det lugnt.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jessica

vi ses den 25te va??? kolla ditt meddelande på facebook::DD:D

2009-07-21 @ 10:35:57
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0