Sovaaa

Jag är grymt trött efter ännu en dag i Florences lilla butik. Jag vaknade dessutom upp hos Elina imorses; vi var på bio i Skövde igår :) Harry Potter så klart! En himla mysig kväll med fika på rådhuset först, och sedan bio som sagt. Jag tyckte att filmen var kanon :) Ikväll har vi ätit värsta middagen här hemma, och Ragnar är här och har agerat grillmästare. Men nu ska jag sova, för jag är förbannat trött! Imorgon beger jag mig förresten till Lysekil igen :) Ha en bra helg!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: elin

Lysekil. Då kommer du inte till mig antar jag? Syyyyyyyyynd, må jag säga! Men hoppas du får det bra på kusten :) Jag har också hunnit med att vara faktiskt. Nästan två hela dagar. ;) Underbart är det!

2009-07-30 @ 13:21:24
URL: http://queeneileen.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0