Studentångesten smyger sig på...

Wiihooo! Nu har jag ätit en ordentlig middag 8) Annat nyttigt som gjorts idag är att jag har sorterat lite i min byrå, och städat upp liiiite i mitt rum. Just i denna stund, då jag är trött och håller på och peppar inför att gå och lägga mig, sitter jag här och har ångest inför att ta studenten. Det är nästan så att jag lipar, men bara nästan :P Jag är helt säker på att allting kommer fortsätta kanon även efter gymnasiet, men jag har så kul nu! Det är som när man inte inser vad man har förrän man förlorat det, fast att jag har insett det redan nu och bävar inför den dagen då jag vet att jag kommer bli av med det.. :P MoP är det bästa valet jag gjort i hela mitt liv. Det har verkligen förändrat mitt liv. Och mer lär det bli!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Elina

cissi<3 jag lipar med dej;D haha

2009-07-16 @ 23:49:20
skrivet av: Cecilia

haha ah jag vet ;P fy fan <3

2009-07-17 @ 11:35:28
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0