Studiojobb och en förbannat god middag

Nu känns det som att det är lite slut på semestern för ett tag. Dagen har spenderats i studion i Skara, där jag och mina flickor har lagt ny sång på en av våra låtar. Imorgon drar vi dit igen, och senare på kvällen blir det lite party! Nu ikväll har jag haft det mycket mysigt med Bodil och Elina :) Johanna begav sig hem till Fagersanna, men snäll som hon var lät hon oss andra låna hennes lägenhet. Så här sitter vi ;P Vi har under kvällen hunnit med att avnjuta en riktigt god hemmalagad middag, samt pratat igenom en massa, massa minnen. Bra kväll :)
Vet ni förresten vad jag mer gjort idag? :D Jag var inne på Boutique Florence och pratade med henne, och som det ser ut nu ska jag börja jobba där lite då och då! Så jädra nice; det är verkligen precis den sortens jobb jag kan ha. Mitt andra jobb i sommar (musiken, alltså) tar ju inte upp särskilt mycket tid; jag får mest betalt för att vara beredd på att jobba med kort varsel typ :P Så det känns ruskigt bra att jobba lite extra i en klädesbutik :) Om det nu blir så. Isf kan jag ju jobba lördagar sen när skolan börjat också; tre timmar från kl 11 lär jag ju hinna. Precis lagom; väldigt lite tid, och lite extra pengar! Känns perfekt för mig som har så mycket annat för mig :)
Nu ska jag strax krypa ner på min sköööna luftmadrass, och sova som en jäkla idiot tills kl 9 imorgon ;)

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0