Timoteij

Det gick bra igår! :) Det var riktigt mycket folk i publiken, 2000 tror jag att Bert sade. Vi var väldigt pepp och efteråt var vi himla glada att allt gått bra! Första framträdandet med gruppen medför ju lite press :P Men det gick bra :) Tusen tack till alla som kom och kikade! Jag blev jätteglad när jag fick se er i publiken :)
     Andra artister som spelade igår var Nanne Grönvall, Johan Palm och Damorkestern från Talang. Det var kul att få snacka lite med dem. Nanne hade en imponerande pitch på t.ex. Sånt é livet (som hon sjöng i en väldans hög tonart). Efter allsången blev det förresten ännu mer snack med bröderna Palm, för jag och Johanna hängde på till deras hotellrum, och så blev det fest haha:)
Imorses vaknade jag hos Johanna, och nu är jag hemma tillsammans med min famiiiilj! Jag har saknat dem. De drar imorgon igen, men det innebär åtminstone att jag får middag ikväll mohahah ;D Underbart.

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: cajsa

åh vad jag är ledsen för att jag missade det :(

hoppas jag kan få höra det live inom kort (A)

när ses vi honeypieeee? ;*

2009-07-16 @ 17:00:15
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: jessica

tufft ;)

DU VA/ÄR SÅÅÅÅ JÄVLA GRYM! ÅHH<3<3

2009-07-16 @ 21:21:38
URL: http://jessicapauline.blogg.se/
skrivet av: frida

riktigt bra var ni veeeerkligen :D superfina!

2009-07-16 @ 22:46:09
URL: http://fridalindman.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0