En helg på kusten

Denna vackra dag har till stor del spenderats inne i olika bussar, samt i studion. Jag tog bussen från Lysekil imorses vid 09:39, och jag anlände till mycket mysiga staden Skara vid 12:59 - en minut innan vi skulle samlas i studion ;) Punktlig som alltid traskade jag dit, och där höll jag sedan till i flera timmar framöver. Det gick lite halvdant idag - jag var inte på topp i rösten - så det var inte så roligt. Men det går väl bättre en annan gång :) Vi håller på med vår absolut bästa låt just nu; jag gillar den verkligen! Jag citerar Elina: Den låten står man verkligen för.


I söndags hade vi ju förresten spelning i Grebbestad på allsången där. Det var ca 1500 pers i publiken tror jag, och allting gick bra. Den första var Vilken härlig dag, och den andra var Dina färger var blå, och den gick allra bäst. Jag både sjöng och spelade gitarr på den, och jag upptäckte att det kändes förbannat bra (tryggt?) att stå på scenen med ett instrument! Sjukt gött :)
     Dagarna i Lysekil har varit bra. Vädret har varit så där, men jag låg faktiskt och solade lite igår. Senare på kvällen blev det bastu, och det var förbannat nice! I måndags hämtade vi upp Mitchen i Göteborg (hon kom hem efter en treveckors språkresa i England), så vi passade på att genomföra lite shopping samt att äta på vår favoritrestaurang - nämligen Lilla Tavernan på Olivedalsgatan. Ett hett tips för alla som gillar grekisk mat!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0